mattias - 74: för mig kvittar de i alla fall....tur att inte BHF håller på me de :)
Lockouten är slut
« Föregående · 559538 Till forumet
Sv: Lockouten är slut
mattias - 74:
Känns som att det redan har diskuterats...och diskuterats igen...och igen...och igen...både här på HS och på andra ställen.
Känns som att det redan har diskuterats...och diskuterats igen...och igen...och igen...både här på HS och på andra ställen.
Sv: Lockouten är slut
mattias - 74:
Det kan säkert vara så. Jag tycker ändå att det är amerikaniserat trams.
Det kan säkert vara så. Jag tycker ändå att det är amerikaniserat trams.
Sv: Lockouten är slut
70 Rodrigues:
Vi försöker slå HS-rekord i att 'divergera bort från ämnet'.
Vill du hjälpa till?
Vi försöker slå HS-rekord i att 'divergera bort från ämnet'.
Vill du hjälpa till?
Sv: Lockouten är slut
mattias - 74: För att i en adrenalinstinn sport som ishockey passar den inte in. Man bygger upp stämningen innan matchen och när lagen åker in på isen osv för att sedan ska alla stå upp helt stilla och lyssna på den skiten... spelarna går ju ner i varv också.
En annan anledning kan vara att den är dålig.
En annan anledning kan vara att den är dålig.
Sv: Lockouten är slut
83 Liljegren: För det första, nationalsången är inte dålig. För det andra, jag tror inte ett smack på att spelarna går ner i varv p.g.a nationalsången. Hockey är show nu, den ingår och höjer värdet på tillställningen.
Sv: Lockouten är slut
83 Liljegren: Det är klart den är dålig och jag tror hockeyligan införde den bara för att försöka efterlikna NHL... j-a småborgare...
« Föregående · 559538