Ännu ett PP, snälla gör ett mål nu. Det vore på tiden kära Slovaker.
Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
« Föregående · 495286 Till forumet
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
...och nu kom det andra. Rent statistiskt tror jag vi har vunnit betydligt fler matcher där vi legat under med 0-2 än matcher där vi har haft ledningen med 2-0 (som i förrgår).
...och nu kom det andra. Rent statistiskt tror jag vi har vunnit betydligt fler matcher där vi legat under med 0-2 än matcher där vi har haft ledningen med 2-0 (som i förrgår).
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Ett hade varit nog, formen är inte vad den borde vara. Eller? PP och inget mål.....
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
Och här det andra.
31.05 2 - 0 SH1 Brynäs 15. JOHANSSON, Jacob
(36. LIND, Mikael)
Och här det andra.
31.05 2 - 0 SH1 Brynäs 15. JOHANSSON, Jacob
(36. LIND, Mikael)
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Step:
Niko har varit på plan, men det har ännu inte hänt så där väldigt mycket. Nyss en av få riktiga chanser - denna gång för Brynäs.
Niko har varit på plan, men det har ännu inte hänt så där väldigt mycket. Nyss en av få riktiga chanser - denna gång för Brynäs.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Har precis satt igång datorn, hur låter det. Vilket lag har börjat bäst? Har Niko varit på isen? Går det bra för´n?
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Ja, jag var lite rädd att webradiokillarna skulle säga att det var nån vid lineupen iklädd Djurgårdströja som såg förvirrad ut....puh...
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Hoppas att axeln håller. Sånt där har ju en tendens att spöka på nytt
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Gusten:
ja, ett klart spännande tillskott, så här i vädringstider.
spännande med er schizofrena Ronald också, i varje fall vad gäller vilken klubb han signat.
ja, ett klart spännande tillskott, så här i vädringstider.
spännande med er schizofrena Ronald också, i varje fall vad gäller vilken klubb han signat.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Såg Mikkola i träningsmatchen mot Leksand i somras...iofs tidigt på säsongen, men en jävla speed. Inget dåligt "nyförvärv"
Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
dags strax.
förra gången i Gavlerinken gjordes det 14 mål. hur många blir det ikväll?
vi har idag en tredjelinje bestående av:
BERGQVIST, Kenneth
20. SANDBERG, Magnus
44. MIKKOLA, Niko
Elitseriepremiär m.a.o.
Lycka till Niko.
förra gången i Gavlerinken gjordes det 14 mål. hur många blir det ikväll?
vi har idag en tredjelinje bestående av:
BERGQVIST, Kenneth
20. SANDBERG, Magnus
44. MIKKOLA, Niko
Elitseriepremiär m.a.o.
Lycka till Niko.
« Föregående · 495286