Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
495782 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
rbn:
Var inte riktigt säker när matchen var. Såg att dom var torsdag, Lördag och Måndag
Var inte riktigt säker när matchen var. Såg att dom var torsdag, Lördag och Måndag
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Tången:
Vad är det för tramsigt påstående - ni spelade ju bra i 3:e- trams!
Vad är det för tramsigt påstående - ni spelade ju bra i 3:e- trams!
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
rbn: Det viktiga var vinst igår! Nu går jag in i en period av mental ohälsa.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
Uddamål eller ej. Lika jobbig var förlusten i alla fall. Men i ärlighetens namn var vi inte ens i närheten av seger. Vi var ......... totalkass.
Uddamål eller ej. Lika jobbig var förlusten i alla fall. Men i ärlighetens namn var vi inte ens i närheten av seger. Vi var ......... totalkass.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Step:
Ja! Wikegård som tränare!
Då kan vi jaga ned homon i kulverten, och slå på'n med käpp!
Varje dag!
Ja! Wikegård som tränare!
Då kan vi jaga ned homon i kulverten, och slå på'n med käpp!
Varje dag!
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Lite uppiggande i alla fall att se Djurgården torska i sudden och ännu en gång höra Wikegård skylla förlusten på domaren. Gud så skönt att han försvinner efter den här säsongen! Men tyvärr lär han väl dyka upp igen inom kort, som bisittare i hockey-vm eller något liknande.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
insu: Vi har vänt negativa trender åt många lag nu. Färjestad var på riktig nergång innan man fick möta oss och sen har det gått som på räls. Lika var det med Luleå, Modo och Djurgården som vände en dålig svit till poänggivande dito.
Då är det väl bara att gratta Brynäs till en 3-4 matcher framöver med bra poängskörd då.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Det känns riktigt tungt nu faktiskt. Tre uddamålsförluster och två tvåmålsförluster på sju matcher i år. Några fullt rättvisa men några... inte alls rättvisa. Hade vi haft turen med oss hade elitseriekontraktet varit klart nu. Men det är bara att bryta ihop och komma igen mot Malmö på torsdag. Förlust i den hemmamatchen och det är riktigt ruggigt.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
20-8 i skott i tredje till Mora.
Totalt 32-31-seger alltså...
20-8 i skott i tredje till Mora.
Totalt 32-31-seger alltså...
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Det blev i varje fall inte en sån där jobbig uddamålsförlust.
Har bestämt mig för att se dagens äventyr som hjälp till behövande.
Har bestämt mig för att se dagens äventyr som hjälp till behövande.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Ingen uddamålsförlust. Så skönt (drypande ironi). "En kvittering hade inte varit orättvis" säger kommentatorerna.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Aj Aj Aj. Inte kul. Nummerärt underläge och nästan ingen tid kvar, tom kasse. Strecket närmar sig med oroväckande hastighet.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
Kanske inte sådär jättesmart att dra på sig en tvåa för eftersläng när det har gått 58.02 och man ligger under med ett mål va?
Kanske inte sådär jättesmart att dra på sig en tvåa för eftersläng när det har gått 58.02 och man ligger under med ett mål va?
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Snälla, inte ytterligare en sån där uddamålsförlust. Vi har ju gjort som vi ska - släppt till 0-2 och allt det där.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
insu:
visserligen behöver Brynäs poängen bättre, men det hade inte gjort ont med ett 3-3-mål nu.
visserligen behöver Brynäs poängen bättre, men det hade inte gjort ont med ett 3-3-mål nu.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Skulle just skriva om paralleller med SSK-matchen förra veckan (1-2 kom väl i åttonde minuten). Men det sket sig ju raskt. Ny Brynäsutvisning i alla fall.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Kunde man göra två på Lundkvist och Frölunda borde väl tre-fyra stycken vara rimligt på BIF.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Step:
Brynäs NHL-gosse Phillips klev av i andra, och eventuellt får BIFF på runt på fem backar.
Brynäs NHL-gosse Phillips klev av i andra, och eventuellt får BIFF på runt på fem backar.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Ingen riktig skärpa hos Hossa enligt webradion, känns som om man känner igen det.....
jag tycker ändå att vi försöker ta poäng på söndagen :0B