Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
« Föregående · 463079 Till forumet
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
wille:
Yes. Det känns genast bättre.
Har varit inblandad i att starta om den även i Fröludas bok, så vi är överens om 0-0.
Yes. Det känns genast bättre.
Har varit inblandad i att starta om den även i Fröludas bok, så vi är överens om 0-0.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: mitt swehockey la av totalt och det blev en reducering!!!
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Marian Hossa ut nu Tripping.
Helt oförtjänt med reducering för mora enligt radiosporten.
Helt oförtjänt med reducering för mora enligt radiosporten.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Ännu en anonym grovjobbare som gör målet. Kul!!! Tur att vi har Cannadicker och "gamla MIK:are!
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
De där kommentatorerna får mig snart att somna, jag vill liksom lägga ord i munnen på dem!!
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia: Håller med!! Dom kan inte ens uttala LEINONEN riktigt.. *morr*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Beth: 3-1 nu *muttrar*
Nu får Harald ta ut Lainonen och sätta in Leinonen *S*
Nu får Harald ta ut Lainonen och sätta in Leinonen *S*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Step:
Frölunda må va ett hejjarns hockeylag, men nån kvalitet på kommentatorerna har de icke.
Frölunda må va ett hejjarns hockeylag, men nån kvalitet på kommentatorerna har de icke.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Ta och maila webpratarna, och påpeka att målisen heter LEINONEN, inget annat.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Step:
Nej, be dem börja buffra istället, så att vi hittar tillbaka till grundspelet.
Nej, be dem börja buffra istället, så att vi hittar tillbaka till grundspelet.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Min mor ska få en liten utskällning för att hon bröt löftet om att hon skulle ställa sig i Frölundakassen ikväll.
F ö...så vänder Mora det här.
Bara det inte är så att Marian bjöd killarna på resterna från kycklinggrytan de åt i Jönköping.
F ö...så vänder Mora det här.
Bara det inte är så att Marian bjöd killarna på resterna från kycklinggrytan de åt i Jönköping.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: Jag sitter och kopplar om lite bland kablarna här..allt för att webbradion ska låta kass...tror du att det funkar?!
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Aj fan, Nalia:
Kan det vara så illa att det är kycklinggrytan som spökar?
Aja.
Vad jag tror är att vi håller på att maskera formen mot de vi ska möta i semifinal till våren...
Den där Harald, han är en luring...
Kan det vara så illa att det är kycklinggrytan som spökar?
Aja.
Vad jag tror är att vi håller på att maskera formen mot de vi ska möta i semifinal till våren...
Den där Harald, han är en luring...
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: Det är nästan så att man hoppas att det är något så "enkelt" som kycklinggrytan, för det betyder ju att det finns en logisk förklaring till detta.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Hörde ni, nu står Leinonen i buren igen. Och MIK verkar ha fått lite mer av spelet.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
lex: FRÖ - MIK, 2-1, M. Eriksson(MIK), 16:37 period 1. Ass M. Kauppinen, S. Horcoff
Peter Högardh (Frölunda) Holding the stick 2 min. 15:39 period 1.
Peter Högardh (Frölunda) Holding the stick 2 min. 15:39 period 1.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Slitwargen: Ja de vågar väl inte ge sig på att uttala namnen nu efter målvaktsblundern *S*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
irriterande att han säger Kenneth Bergström hela tiden... Vet inte vem han menar då=S
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia: Det jag menade var att han sa att det var en Mora-spelare som slängde sig och täckte i Frölundas zon när Adam sköt=S
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Kom igen nu då MIK, Ett mål i PP skulle inte göra ont, det var väl ett tag sedan.....
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
rbn: Jaa..men det verkar sitta längre in än vad jag vill att det ska göra.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Väntar fortfarande på att Cleary eller någon ska hämnas på Ronnie Sundin sen senaste matchen!
« Föregående · 463079
0-0 alltså.
Sami Salo skadad i knät i inledningen låter det som. Han var osäker på att starta, för just knäskada, om jag inte har fel.