Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
463227 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru:
Nja, om man ska vara realist tror jag det blir tufft nu.
Nja, om man ska vara realist tror jag det blir tufft nu.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
rbn:
19:08 nu.
Tre snabba, och se'n tar vi dem i förlängningen.
Två poäng är bättre än noll.
19:08 nu.
Tre snabba, och se'n tar vi dem i förlängningen.
Två poäng är bättre än noll.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Skulle väll vara lite kul fall Hossa fick göra ett till också nu under PP
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia:
Och nu en Frölunda-utvisning.
Hinner vi göra en två -tre mål innan han kommer in igen?
Och nu en Frölunda-utvisning.
Hinner vi göra en två -tre mål innan han kommer in igen?
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: Jepp...skulle to m kunna tänka mig att kapa ett plan och själv flyga ner med den nu *S*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
rbn: Kan funka, gjorde så mot Brynäs..och då jäklarns blev det mål *S*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia:
13:22 i tredje.
Dags för lite mer slovakisk syrgas, eller..?
13:22 i tredje.
Dags för lite mer slovakisk syrgas, eller..?
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia:
Haha, nja jag stängde av vid 6-1 på förhoppningar att det går bättre, sitter och kollar då och då på swehockey/gamesonline istället :).
Kan ju hoppas iaf
Haha, nja jag stängde av vid 6-1 på förhoppningar att det går bättre, sitter och kollar då och då på swehockey/gamesonline istället :).
Kan ju hoppas iaf
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
rbn: Hehe...jag missade ju totalt 6-2 målet...vilket får mig att fundera på om Mora egentligen har gjort fler mål?! Jag menar kan jag missa så kan väl de på plats?! *S*
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Taktiken är solklar ...att invagga motståndaren i en falsk säkerhet och sen stänka in 6 snabba mål framåt.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Det var det jag visste, jag släckte ner webradion och Hockeysnack, och vips så gör MIK och tillomed Hossa två mål. Jag gör om samma sak igen så kanske vi är i fatt och tio min.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
lex:
Nytt grepp att ge handicap på fem mål.
När de vänt det här, då är jag impad.
Nytt grepp att ge handicap på fem mål.
När de vänt det här, då är jag impad.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: Det är alltid härligt att höra dina positiva inlägg, råkade skratta till. Håll masken inför tredje bara!
Jag ska inte skvallra! (8^(/)
Jag ska inte skvallra! (8^(/)
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Jo'rå, Kronblom:
Vi maskerar formen finfint inför laget som vi ska slå ut i semin till våren.
Allt enligt Haralds planer. Men du, säg inget till Frölundaiterna bara...
Vi maskerar formen finfint inför laget som vi ska slå ut i semin till våren.
Allt enligt Haralds planer. Men du, säg inget till Frölundaiterna bara...
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
rbn:
Dåligt av Frölunda. Nu var det ju hela 14 sekunder kvar på perioden.
Dåligt av Frölunda. Nu var det ju hela 14 sekunder kvar på perioden.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nu är det kört, hur många vänder lixom 5-1 till vinst i Scandinavium ?
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Metal Guru: Ja....med tanke på hur det går nu så är det nog värt ett försök!!
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Nalia:
NEEJ:
Jag får ryggskott bara jag tänker på det - men det kanske är ett sätt att göra mål på... hmm..?
NEEJ:
Jag får ryggskott bara jag tänker på det - men det kanske är ett sätt att göra mål på... hmm..?
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Kommer tillbaks till tredje perioden... Mora har iaf spelat 1-1 när jag inte har lyssnat.
Sv: Matchtråd Frölunda-Mora 29/11
Men fan, verkar vara stört omöjligt att göra mål i PP. Men släppa in mål, det går alldeles utmärkt.