Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
« Föregående · 508526 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Metal Guru: Jupp det var gött :)
Cleary verkar på G så här långt...ett stolpskott nu.
Cleary verkar på G så här långt...ett stolpskott nu.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Hockeykommentatorerna har full koll då man pratar om Linköping-Luleå, som just nu står 2-1. Viktigt i streckstriden om Luleå skulle förlora.
Det är precis vad de gjort.
Matchen spelades 2004-11-16.
Cleary prickar stolpen i boxplay, för övrigt.
Det är precis vad de gjort.
Matchen spelades 2004-11-16.
Cleary prickar stolpen i boxplay, för övrigt.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Helt underbart att Mora under i princip hela serien varit så anfallsglada, lite farligt dock när det inte alltid varit så tätt bakåt.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Ok..jag går och röker då och hoppas på en snabb replik från Mora.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Nalia:
i övrigt pratas det om att NHL ska dra igång ändå, trots allt...
'stefan liv jätteräddning - tappar plockhansken - mora jättetryck..."
i övrigt pratas det om att NHL ska dra igång ändå, trots allt...
'stefan liv jätteräddning - tappar plockhansken - mora jättetryck..."
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Metal Guru: Ja jag såg det, undrar bara hur mycket ära det skulle ligga i att vinna bucklan en säsong som denna?! Men jag antar att det skall diskuteras in i det sista?
Liv har verkat lite "borta" än så länge...men det lär väl vända i andra antar jag.
Liv har verkat lite "borta" än så länge...men det lär väl vända i andra antar jag.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Första perioden:
HV71 - Mora 1-1
Efter att HV legat under ett tag (tid 9) så gör Davidsson 1-1 på pass av Hellkvist och Gustafsson (tid 15)
Skott: 11-9
Som HV-supporter som jag är så säger jag bara att HV spelade väldigt spänt denna period, blev bättre mot slutet, hoppas att de kommer ut i andra och spelar avslappnat, men ändå förstår allvaret!
Huua, vilken rysare! Väl mött i 2:a
HV71 - Mora 1-1
Efter att HV legat under ett tag (tid 9) så gör Davidsson 1-1 på pass av Hellkvist och Gustafsson (tid 15)
Skott: 11-9
Som HV-supporter som jag är så säger jag bara att HV spelade väldigt spänt denna period, blev bättre mot slutet, hoppas att de kommer ut i andra och spelar avslappnat, men ändå förstår allvaret!
Huua, vilken rysare! Väl mött i 2:a
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
eftersom Liv emellanåt 'har stått och sovit' vill jag nu ha ett slumpmål.
i just den kassen.
1min kvar av andra.
i just den kassen.
1min kvar av andra.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
resultaten just nu:
Frölunda HC - Färjestads BK 0-1
Brynäs IF - Timrå IK 5-1
Södertälje SK - IF Malmö 5-0
MODO Hockey - Djurgårdens IF 2-1
HV 71 - Mora IK 2-1
Inte så mycket hjälp i de andra matcherna.
28-19 i skott efter två perioder.
Frölunda HC - Färjestads BK 0-1
Brynäs IF - Timrå IK 5-1
Södertälje SK - IF Malmö 5-0
MODO Hockey - Djurgårdens IF 2-1
HV 71 - Mora IK 2-1
Inte så mycket hjälp i de andra matcherna.
28-19 i skott efter två perioder.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
ser att Kåberg tar ett stadigt tag om utvisningsligan - 20+5+2.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
JiIpPii
2-1 men mycket återstår, huua vilken slutspels strids dramatik vi bkuds på!
2-1 men mycket återstår, huua vilken slutspels strids dramatik vi bkuds på!
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
pontare:
spännande, javisst!
men är det inte så det ska vara..?
spännande, javisst!
men är det inte så det ska vara..?
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Marc ringde och sa att man i kinnarp-puben sagt att NHL-konflikten var löst. Lite browsande gör att vi konstaterade det som en anka. I varje fall ännu.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
pontare:
Frölunda HC - Färjestads BK 1-1
Brynäs IF - Timrå IK 6-1
Södertälje SK - IF Malmö 5-1
MODO Hockey - Djurgårdens IF 2-1
HV 71 - Mora IK 2-1
Läget just nu. Inte mycket till förändringar ännu.
Men Frölunda 5 mot 3...
Frölunda HC - Färjestads BK 1-1
Brynäs IF - Timrå IK 6-1
Södertälje SK - IF Malmö 5-1
MODO Hockey - Djurgårdens IF 2-1
HV 71 - Mora IK 2-1
Läget just nu. Inte mycket till förändringar ännu.
Men Frölunda 5 mot 3...
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
...och i andra änden på serien gör Frölunda 2-1...
3min kvar här. Skulle sitta som en smäck att få ett 3-2 mål.
I RÄTT kasse.
3min kvar här. Skulle sitta som en smäck att få ett 3-2 mål.
I RÄTT kasse.
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Metal Guru:
Någon gång måste väl den där förbannade oturen sluta att grina oss mitt i nian
Någon gång måste väl den där förbannade oturen sluta att grina oss mitt i nian
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Metal Guru: Poäng iaf...det är positivt! Hoppas vi kan få en bonus åxå nu...
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
wille: tar hv bonuspoängen blir det fyra lag på samma poäng...
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
bottenstriden just nu:
7 Södertälje SK 46 -10 57
8 Luleå HF 46 -14 57
--------------------------------
9 Mora IK 46 -18 57
10 HV 71 46 -29 57
--------------------------------
11 Brynäs IF 46 -45 47
7 Södertälje SK 46 -10 57
8 Luleå HF 46 -14 57
--------------------------------
9 Mora IK 46 -18 57
10 HV 71 46 -29 57
--------------------------------
11 Brynäs IF 46 -45 47
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
fyra matcher kvar och en tabell som ser ut så där.
lägg till att det RYKTAS STARKT att proffsen nu är ett minne blott - vilken rock'n'roll...
lägg till att det RYKTAS STARKT att proffsen nu är ett minne blott - vilken rock'n'roll...
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Är konflikten över nu...så blir det åka av vill jag lova.
Snacka om snurr..hehe
Snacka om snurr..hehe
Sv: Matchtråd: HV71-Mora IK 2005.02.19
Metal Guru:
Vilket getingbo, 4 lag på 57 p .. * Pust * detta är ovisst men jag tippas ändå *S* Lule och Hv på de 2 sista platserna!
Vilket getingbo, 4 lag på 57 p .. * Pust * detta är ovisst men jag tippas ändå *S* Lule och Hv på de 2 sista platserna!
« Föregående · 508526 · Nästa »