MIk - Oskarshamn
« Föregående · 1233928 Till forumet
Sv: MIk - Oskarshamn
Hakan Olsen: Det gäller att vinna mot lagen som ligger sist i serien för att ha med slutställningen att göra. Jag är väldigt besviken. Vad gjorde Boggen etc?
Sv: MIk - Oskarshamn
zeb:
Om summan är korrekt är frågan om MIK har råd med några löner över huvud taget.
På onsdag befarar jag att det bli ytterligare en förlust, Almtuna är väldigt bra hemma.
Om summan är korrekt är frågan om MIK har råd med några löner över huvud taget.
På onsdag befarar jag att det bli ytterligare en förlust, Almtuna är väldigt bra hemma.
Sv: MIk - Oskarshamn
Hakan Olsen:
Ytterligare en sak. Jag såg inte matchen mot Oskarshamn, men det måste ha varit rena sömnpillret i första perioden. Var fanns energin? 5 skott mot mål (skrev 3 tidigare, men det var motståndarlagets offensiv som gav den skörden). Ingen direkt lördagsunderhållning för moraborna som var på matchen. Energi, energi och åter energi behövs, eller var det fest på fredagen? Förlora två matcher i rad mot jumbon.
Ytterligare en sak. Jag såg inte matchen mot Oskarshamn, men det måste ha varit rena sömnpillret i första perioden. Var fanns energin? 5 skott mot mål (skrev 3 tidigare, men det var motståndarlagets offensiv som gav den skörden). Ingen direkt lördagsunderhållning för moraborna som var på matchen. Energi, energi och åter energi behövs, eller var det fest på fredagen? Förlora två matcher i rad mot jumbon.
« Föregående · 1233928
Skott
MIK 3
Oskarshman: 5
Vad är det som pågår? Vill inte spelarna i MIK bli bland de tre bästa. 3 skott!