MIk - Oskarshamn
« Föregående · 1233928 Till forumet
Sv: MIk - Oskarshamn
Hakan Olsen: Det gäller att vinna mot lagen som ligger sist i serien för att ha med slutställningen att göra. Jag är väldigt besviken. Vad gjorde Boggen etc?
Sv: MIk - Oskarshamn
zeb:
Om summan är korrekt är frågan om MIK har råd med några löner över huvud taget.
På onsdag befarar jag att det bli ytterligare en förlust, Almtuna är väldigt bra hemma.
Om summan är korrekt är frågan om MIK har råd med några löner över huvud taget.
På onsdag befarar jag att det bli ytterligare en förlust, Almtuna är väldigt bra hemma.
« Föregående · 1233928
Skott
MIK 3
Oskarshman: 5
Vad är det som pågår? Vill inte spelarna i MIK bli bland de tre bästa. 3 skott!