Jag tippade Mora på 8e plats inför säsongen och jag börjar fan undra om så inte kan bli fallet. Fan spelar ni som ni gjorde idag kommer ni slippa kvala och har alla chanser på att nå slutspel.
MIK-saik
« Föregående · 990670 Till forumet
Sv: MIK-saik
Föresten så träffa jag en trevlig saikare igår för första gången,än finns hopp om mänskligheten.Men dom andra saikarna såg buttra ut men men man vet ju hur glad man själv e när man ligger under på bortaplan.Skönt å va barnledig igen så man kunde gå på hockey man har längtat å sen vinst på de sen med en rolig kväll på Siljan vad mer kan man begära jo att man åkte raggarbil hem tack för stjussen Bulan!!!
Sv: MIK-saik
Metal Guru:
Visst har jag gnällt men kanske mer på organisationen än på J.Simons.
Jag är dock inte sämre än att jag kan ändra mej. Skulle MIK reda ut detta prekära läge efter omgång 55 så skall jag personligen gå ner på kansliet och gratta J.Simons!:-)
Vi håller tummarna för en tabellplacering i ingenmansland efter nästa omgång!
Visst har jag gnällt men kanske mer på organisationen än på J.Simons.
Jag är dock inte sämre än att jag kan ändra mej. Skulle MIK reda ut detta prekära läge efter omgång 55 så skall jag personligen gå ner på kansliet och gratta J.Simons!:-)
Vi håller tummarna för en tabellplacering i ingenmansland efter nästa omgång!
« Föregående · 990670