Mora-Djurgården 17/2
« Föregående · 507615 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: Allt är möjligt.
Antar att Brynäs känner en viss press, en fördel för Malmö...men framför allt oss.
Antar att Brynäs känner en viss press, en fördel för Malmö...men framför allt oss.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Nalia:
Jag tror även Odoya har lånat ut sin tröja, han kan fortfarande inte gå riktigt efter incidenten förra veckan, då Wikegård plockade bort, ...ja ni vet.
Jag tror även Odoya har lånat ut sin tröja, han kan fortfarande inte gå riktigt efter incidenten förra veckan, då Wikegård plockade bort, ...ja ni vet.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu:
Malmö spelar visst mer avslappnat än Brynäs - och det är helt rättvist.
Rättvist även i Mora tycker hemmakomentatorerna.
Men nu är det periodpaus, och vi har Wikgård i andra omklädningsrummet...
Malmö spelar visst mer avslappnat än Brynäs - och det är helt rättvist.
Rättvist även i Mora tycker hemmakomentatorerna.
Men nu är det periodpaus, och vi har Wikgård i andra omklädningsrummet...
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Totalt offtopic. Men guuu så gött det är att få höra lite hederligt dalmål :)
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: Wiken har bytt ut tröjorna på spelarna. Ekman finns i själva verket med på plan, men wiken vill invagga Tero i en falsk trygghet.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
11-5 i skott. Jag tror att Wikegård avvaktar vem som är MIKs nyckelspelare ikväll, så får Odåga jobba i nästa period.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu: nu går plötsligt allt vår väg.
men vilken vidrig fredrik vi har som avslutningstuta.
men vilken vidrig fredrik vi har som avslutningstuta.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu:
Vi får nog hålla ett öga på Ekman i anfallszon.
Nej just det, Ekman inte med - en av de sex.
Skönt med ett flytmål för en gångs skull - känns som det var länge se'n vi hade det minsta flyt.
Vi får nog hålla ett öga på Ekman i anfallszon.
Nej just det, Ekman inte med - en av de sex.
Skönt med ett flytmål för en gångs skull - känns som det var länge se'n vi hade det minsta flyt.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Nalia:
...samtidigt som Hockeysnack är olovligt segt.
Det kanske är kvällens knep av Wikegård - stressa fansen genom långsamt Internet?
...samtidigt som Hockeysnack är olovligt segt.
Det kanske är kvällens knep av Wikegård - stressa fansen genom långsamt Internet?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: Hum...Leinonen? Eller..nja det är ju Ekmans roll det.
Får fundera på den där ett tag.
Får fundera på den där ett tag.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
2-1, tack för det! Känns mycket roligare än 0-2. Nolander, Nylander, who cares...
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: Jojo..men Wiken kanske desperat kastar ut honom på isen, så han får visa sina konster.
Wiken och regler går ju inte ihop menar jag.
Wiken och regler går ju inte ihop menar jag.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu:
p4 pratar om 'sex tongivande spelare borta' i jurgårn.
där har vi svaret på att Odoya synts på isen.
p4 pratar om 'sex tongivande spelare borta' i jurgårn.
där har vi svaret på att Odoya synts på isen.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Mål! skriker webbradion. Yes! skriker undetecknad... och upptäcker att det är i fel kasse. De där SH-målen börjar bli riktigt irriterande. Och jag börjar starkt tvivla på att det här handikappsystemet som MIK brukar tillämpa verkligen lönar sig i längden.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
...och i boxplay.
vi vill snabbt ge ifrpån oss de där två handicapmålen (för att vi är nykomlingar) så att vi kan börja spela matchen...
vi vill snabbt ge ifrpån oss de där två handicapmålen (för att vi är nykomlingar) så att vi kan börja spela matchen...
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Nalia:
känns jämt, med en liten men ändå naggande god övervikt för hemmalaget.
Luleå-HV 1:02 1-0 Nordkvist.
känns jämt, med en liten men ändå naggande god övervikt för hemmalaget.
Luleå-HV 1:02 1-0 Nordkvist.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu: Den nya taktiken är att vi ska tro att han är på isen för att spela hockey.
Den förra med endast ett byte var ju för genomskinligt.
Den förra med endast ett byte var ju för genomskinligt.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Odojja målchans nyss. Har han inte lyssnat på Wikegårds instruktioner ordentligt?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Odoya är med från start idag.
Undrar vad Wikegård gömmer i sitt sköte idag då?
Undrar vad Wikegård gömmer i sitt sköte idag då?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
skrev i en bubbla nyss;
Antingen är de extremt sammanbitna ikväll och tar tre poäng på ren Lilja-inspiration och Odoya-bränsle - eller så lägger de sig platt mot marken. Det finns inget mellanting...
Nationalsång i FMMA.
Go, grabbs, go!
Antingen är de extremt sammanbitna ikväll och tar tre poäng på ren Lilja-inspiration och Odoya-bränsle - eller så lägger de sig platt mot marken. Det finns inget mellanting...
Nationalsång i FMMA.
Go, grabbs, go!
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Dagens extravaganza:
HD Thomas Andersson, Gävle
LM Leo Takula, Hofors
LM Anders Karlberg, Gävle
HD Thomas Andersson, Gävle
LM Leo Takula, Hofors
LM Anders Karlberg, Gävle
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Johan J: Det tror jag också men jag vägrar att ropa hej förräns det är 100% klart.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Stigsson: Kontraktet är säkrat var så säker. Varken Brynäs och än mindre Malmö hämtar upp försprånget. Slutspel däremot är mer tveksamt men allt annat än kvalserien bör ju vara bonus för en nykomling.
« Föregående · 507615 · Nästa »