Snart kommer Bogg in. Sedan blir det 20 svettiga sekunder i numerärt överläge.
Mora-Djurgården 17/2
« Föregående · 507711 Till forumet
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Jag går och tar mig ett bloss jag, och jag förväntar mig att ni sätter DIF`s målis ur spel nu!!
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru:
10 insläppta i powerplay. Vi delade tiondeplatsen med DIF och Luleå på sju. Men det har ju hänt en del ikväll.
10 insläppta i powerplay. Vi delade tiondeplatsen med DIF och Luleå på sju. Men det har ju hänt en del ikväll.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru:
Skrbek utvisad - fäller Kollar.
Dags för det där boxplaymålet nu?
Skrbek utvisad - fäller Kollar.
Dags för det där boxplaymålet nu?
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Metal Guru: tiden någon? Min förstärkare strular så nu hör jag inget och har noll koll.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Jahapp..jaja, det är bara att tacka Malmö för deras jobb i afton.
Nu ska jag trösta mig med en varm macka med makrill på :)
Nu ska jag trösta mig med en varm macka med makrill på :)
Sv: Mora-Djurgården 17/2
19:13 3-5.
Leinonen icke glad.
DIF kunde göra mål i PP också - de visar sig vara mångsidiga.
Leinonen icke glad.
DIF kunde göra mål i PP också - de visar sig vara mångsidiga.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Jaha. Nåja. Alla dessa uddamåls- och tvåmålsförluster (de flesta i öppen kasse frestar på). Men visst, Brynäs förlorar och det är viktigast. Om nu bara Modo kunde peta in en puck mot SSK och Luleå håller mot HV så är kvällen trots allt inte helt misslyckad. God kväll!
Sv: Mora-Djurgården 17/2
mediakuben: 6-4 Luleå i öppen kasse. Lule går om oss och vi är 8:a i tabellen.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
mediakuben:
Håller inte med alls angående Nikolov, han var ju säkerheten själv, blir helt klart en tillgång, däremot var Mikkola helt osynlig, Adam Andersson och Martin Jansson stog för dom sämsta insatserna för säsongen...
Håller inte med alls angående Nikolov, han var ju säkerheten själv, blir helt klart en tillgång, däremot var Mikkola helt osynlig, Adam Andersson och Martin Jansson stog för dom sämsta insatserna för säsongen...
Sv: Mora-Djurgården 17/2
mediakuben: Ser tunt ut för Mora nu att nå slutspel. 5 matcher kvar o ni ligger på håret. Dags att börja plocka lite poäng helt enkelt.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
mok:
citerar mig själv från 20:35:
Årets mantra - även under the heydays i nov/dec har varit:
"Nytt kontrakt först. Allt annat är bonus."
citerar mig själv från 20:35:
Årets mantra - även under the heydays i nov/dec har varit:
"Nytt kontrakt först. Allt annat är bonus."
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu: känns som att slutspelet rök där faktiskt... Men iofs släpper man in 3 mål när man har PP förtjänar man kanske inte ett slutspel..?!
Sv: Mora-Djurgården 17/2
insu: Kanske de är moras tur att skylla på domaren, kanske skulle andersson friat djurgårdarna i stället för att visat ut. De får inte släppa in 3 måll i pp.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
warp7:
tror vi har andra problem än domarna just nu.
men eftersom brynäs har en nära-döden-upplevelse just nu spelar det ingen större roll i det långa loppet.
tror vi har andra problem än domarna just nu.
men eftersom brynäs har en nära-döden-upplevelse just nu spelar det ingen större roll i det långa loppet.
Sv: Mora-Djurgården 17/2
Pavasson + Mediakuben:
Osynliga spelare borde vara en fördel att ha. Svårt för motståndarna att hålla reda på var de är.
Osynliga spelare borde vara en fördel att ha. Svårt för motståndarna att hålla reda på var de är.
« Föregående · 507711