insu: Sorry blir så när man skriver snabbt :p ska tänka på det i fortsättningen
Mora-Leksand på fredag =)
« Föregående · 519318 Till forumet
Sv: Mora-Leksand på fredag =)
Härligt, Leksand4Life:
Nu kom punkterna på höjden, men om man sprider ut dem lite snyggt så blir det bra.
Nu kom punkterna på höjden, men om man sprider ut dem lite snyggt så blir det bra.
Sv: Mora-Leksand på fredag =)
mora1: typiskt vänskapmatch.......Läxand får det svårt med det spelet.......,Eller vad tror du?
Sv: Mora-Leksand på fredag =)
Steff: asså kan det sluta skriva Läxand med Ä??? det är E som i Erik LEKSAND. kanske ska börja stava Mora som M0r4
Sv: Mora-Leksand på fredag =)
Leksand4Life:
Kolla Leksands supportersidas forum, och se hur ofta du ser "Mora" där.
Kolla Leksands supportersidas forum, och se hur ofta du ser "Mora" där.
Sv: Mora-Leksand på fredag =)
hipperudde: Vem tror du hade mest att spela för? Mora som skall på semester eller Leksand som skall kvala? Finner resultatet föga förvånande. Sen var Hossa o gubbarna kvar i laget?
« Föregående · 519318