NHL - Lockouten
« Föregående · 414233 Till forumet
Sv: NHL - Lockouten
Kenny: Tycker att de har diskuterat alldeles för länge utan att vara överens för att dom ska kunna bli sams just nu...jag tror det blir en lockout...
« Föregående · 414233
I så fall bör vi nog kyta till oss några spelare till, men hellst bör det väl vara sånna som vi vet kan stanna hela säsongen!
Vad har ni andra för tankar kring en ev. lockout?