NHL - Lockouten
414477 · Nästa » Till forumet
Sv: NHL - Lockouten
Kenny: Tycker att de har diskuterat alldeles för länge utan att vara överens för att dom ska kunna bli sams just nu...jag tror det blir en lockout...
NHL - Lockouten
De är tydligen fortfarande inte överens! Se länk!
I så fall bör vi nog kyta till oss några spelare till, men hellst bör det väl vara sånna som vi vet kan stanna hela säsongen!
Vad har ni andra för tankar kring en ev. lockout?
I så fall bör vi nog kyta till oss några spelare till, men hellst bör det väl vara sånna som vi vet kan stanna hela säsongen!
Vad har ni andra för tankar kring en ev. lockout?
Ja va konstigt va?;)