JÄklar vad Niko Mikola kämpade i går tyckte han var överallt på banan han var värd att göra målet som han gjorde.
Niko mikola
« Föregående · 497486 Till forumet
Sv: Niko mikola
Bårlänge: Han var mycket bra. Om han är så här snabb när han är matchotränad så blir vi mycket nöjda när han kommit in i matchtempo.
Det syntes att han har saknat att få spela under dom fyra månader som han var borta.
Sv: Niko mikola
Bårlänge:
Tyckte han var en tillgång redan igår. Tyckte han gjorde både Bogg och Bergquist bättre....
Tyckte han var en tillgång redan igår. Tyckte han gjorde både Bogg och Bergquist bättre....
Sv: Niko mikola
rbn: Var ringrostig som bara den när jag var i Gävle och kom ut som en ny spelare som kämpade som bara den för laget i går och hoppas de blir vinst i morrn mot Timrå.
« Föregående · 497486