JÄklar vad Niko Mikola kämpade i går tyckte han var överallt på banan han var värd att göra målet som han gjorde.
Niko mikola
« Föregående · 497486 Till forumet
Sv: Niko mikola
Bårlänge: Han var mycket bra. Om han är så här snabb när han är matchotränad så blir vi mycket nöjda när han kommit in i matchtempo.
Det syntes att han har saknat att få spela under dom fyra månader som han var borta.
Sv: Niko mikola
Bårlänge:
Tyckte han var en tillgång redan igår. Tyckte han gjorde både Bogg och Bergquist bättre....
Tyckte han var en tillgång redan igår. Tyckte han gjorde både Bogg och Bergquist bättre....
« Föregående · 497486