Inlägg: 1095013
Svarskommentarer
Sv: Oskarshamn - Mora
Barbapappa:
Står att han är finne men jag har hört att han skall vara Estländare från början hur nu det går ihop ?? :-)
Jaså är det Kurvinen som är på g tillbaks eller är det Lupaschuk :)
Står att han är finne men jag har hört att han skall vara Estländare från början hur nu det går ihop ?? :-)
Jaså är det Kurvinen som är på g tillbaks eller är det Lupaschuk :)
värkar som att mora kommer att knyta till sig en nygammal back snart. ska dock inte gå ut med något namn. men om han kommer blir jag riktigt glad.
det skulle höja klassen på vårt boxplay avsevärt.