Inlägg: 1095018
Svarskommentarer
Sv: Oskarshamn - Mora
mattias - 74:
ha ha, ja inte vet jag, men mora är definitivt i större behov av att stärka back besättningen.
men nog tror jag att leksand kommer att spetsa till truppen lite när det börjar dra ihop sej.
ha ha, ja inte vet jag, men mora är definitivt i större behov av att stärka back besättningen.
men nog tror jag att leksand kommer att spetsa till truppen lite när det börjar dra ihop sej.
Mycket snack i dessa tider. I Leksand snackas det om en back med Landslagsmeriter men det ger jag inte mycket för. Vem skall det kunna vara ??? eldebrink :-)