Metal Guru: Mycket bra mora, fan va bra Kempe är helt makalös
Inlägg: 1114035
Svarskommentarer
Sv: Övrigt
zeb:
Detta var sköööönt! Änterligen är det positiva vibbar. Jag var väldigt orolig i början av tredje, då energin i laget var rätt låg och släppte upp Malmö för lätt. Men det ordnade sig. MIK var helt enkelt bättre, Kempe, Kristan och Greger visade vägen. Det kan bli riktigt skoj framöver, men det behövs några förstärkningar för att jag skall bli nöjd.
Jag är även imponerad av insamlingen till supporterliraren. Förhoppningsvis är det andra än styrelsen som får bestämma om spelare, även om de har bidragit med mest pengar.
Detta var sköööönt! Änterligen är det positiva vibbar. Jag var väldigt orolig i början av tredje, då energin i laget var rätt låg och släppte upp Malmö för lätt. Men det ordnade sig. MIK var helt enkelt bättre, Kempe, Kristan och Greger visade vägen. Det kan bli riktigt skoj framöver, men det behövs några förstärkningar för att jag skall bli nöjd.
Jag är även imponerad av insamlingen till supporterliraren. Förhoppningsvis är det andra än styrelsen som får bestämma om spelare, även om de har bidragit med mest pengar.