Inlägg: 1118354
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 08/09
Tubest:
Blev ju knappast till det sämre,Pitten är väl i klass med Kristan om inte bättre...
Det är ju ofta så att det laget som har den bästa målvakten tar steget upp i ES,det är bara Leksingarna som missat det.
Det blir en stenhård KS i år igen,får väl se om BIF är där,förmodligen:(
Blev ju knappast till det sämre,Pitten är väl i klass med Kristan om inte bättre...
Det är ju ofta så att det laget som har den bästa målvakten tar steget upp i ES,det är bara Leksingarna som missat det.
Det blir en stenhård KS i år igen,får väl se om BIF är där,förmodligen:(
Blev ju bra ändå till slut då.......alla vet ju vad Juha kan.