Nej fan, det bygger ju på att MIF slår Troja i förlängning eller på straffar. Då blir det tre 20-0 matcher förutom denna. :-D
Inlägg: 1130111
Svarskommentarer
Sv: WCS
Stigsson:
Ett helt annat uppslag. Jag tycker att det skall vara möjligt att ge kommentare direkt på MIKs hemsida som de ansvariga skall få möjlighet att besvara. Jag kan förstå att de som har ansvaret kan känna en viss ängslan och stress , men det öppna samhället är numera på det viset att det skall vara rak kommunikation (bloggarana har visat att det finns ett behov av att kommuncera). Jag tror inte finns något intresse att läsa våra konstruktiva synpunkter som de ligger nu, eller har jag fel?
Ett helt annat uppslag. Jag tycker att det skall vara möjligt att ge kommentare direkt på MIKs hemsida som de ansvariga skall få möjlighet att besvara. Jag kan förstå att de som har ansvaret kan känna en viss ängslan och stress , men det öppna samhället är numera på det viset att det skall vara rak kommunikation (bloggarana har visat att det finns ett behov av att kommuncera). Jag tror inte finns något intresse att läsa våra konstruktiva synpunkter som de ligger nu, eller har jag fel?