Inlägg: 1136234
Svarskommentarer
Sv: Övrigt
Barbapappa: "Tråkigt, men laget har gjort en kanonsäsong anser jag, sett utifrånderas förutsättningar"
Kan du utveckla lite vad du menar? Du kanske stämmer in i vad Harald sa igår, att det är "skrapet" som spelar i Mora?
Men det kan väl inte riktigt stämma? Ni har namnkunniga spelare som Juha Pitkämäki, Ross Lupaschuk, Teemu Elomo, Colby Genoway och Mario Kempe.
Vad har Almtuna?
Kan du utveckla lite vad du menar? Du kanske stämmer in i vad Harald sa igår, att det är "skrapet" som spelar i Mora?
Men det kan väl inte riktigt stämma? Ni har namnkunniga spelare som Juha Pitkämäki, Ross Lupaschuk, Teemu Elomo, Colby Genoway och Mario Kempe.
Vad har Almtuna?
Tråkigt, men laget har gjort en kanonsäsong anser jag, sett utifrånderas förutsättningar.
förnya i klubben nu, ett par nya styrelse medlemmar med ambition och framåtanda.
En ny VD som vet att hålla fingrarna borta från kakburken.
sparka janne simons omedelbart.