Inlägg: 1144998
Svarskommentarer
Sv: Övrigt
Saxat från DT.se ang. Leksands uteblivna 4-2:
"Leksand hade till och med en puck inne, men detta uppmärksammades inte av någon ur domartrion."
De påpekar inte att det inte uppmärksammades av någon av spelarna på isen heller. Visst vore det väl fint med målkameror, men spelet avbröts inte vid situationen. Det hade inte ens blivit bedömt även om det funnits målkameror. Snöpligt, faktiskt.
"Leksand hade till och med en puck inne, men detta uppmärksammades inte av någon ur domartrion."
De påpekar inte att det inte uppmärksammades av någon av spelarna på isen heller. Visst vore det väl fint med målkameror, men spelet avbröts inte vid situationen. Det hade inte ens blivit bedömt även om det funnits målkameror. Snöpligt, faktiskt.
Gullepluttlaget verkar ha påverkat dig också !