Perra lämnar Färjestad..? :) Skämt åsido, rätt skoj gjort av NWT.
Inlägg: 1148961
Svarskommentarer
Sv: Övrigt
Mike Skinner:
Det hade tydligen hettat till mellan Perra och Jönsson avseende köordningen till kaffeautomaten (atomata på värmlandska). Bägge har ett ökänt dåligt morgonhumör. "Få ja int en köffe degradere je dö ti reservbänka, vräkte Perra ur sig. Jösse förstod inte hälften men replikerade med att han skulle gå klaga för Loben. Och på den vägen är det.
Det hade tydligen hettat till mellan Perra och Jönsson avseende köordningen till kaffeautomaten (atomata på värmlandska). Bägge har ett ökänt dåligt morgonhumör. "Få ja int en köffe degradere je dö ti reservbänka, vräkte Perra ur sig. Jösse förstod inte hälften men replikerade med att han skulle gå klaga för Loben. Och på den vägen är det.