Inlägg: 1152268
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen:
absolut, vi har Viksten, Eklund, Ekholm och Lasse Johansson kvar.
Dom fyra är väll som jag ser det, dom viktigaste byggstenarna från förra säsongen.
skulle vara kul att se dom i en femma ihop med Boggen och Wesslan.
absolut, vi har Viksten, Eklund, Ekholm och Lasse Johansson kvar.
Dom fyra är väll som jag ser det, dom viktigaste byggstenarna från förra säsongen.
skulle vara kul att se dom i en femma ihop med Boggen och Wesslan.
+ 1
Det vore perfekt om Jonas W. och Bogg kommer tillbaka, Jag har större hopp om ett bra lag till nästa säsong jämfört med vad jag hade inför 2008/09. Nu finns det något att starta ifrån.