Inlägg: 1158794
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Slinger:
Dalarnas försäkringsbyrå får sponsra vad de vill (de är vädligt nyckfulla prescis som banker), men att någon som bor i Mora sponsrar Leksand är inte acceptabelt. Det tyder på att personen är en utböling som av misstag fått jobb in Mora. När någon flyttar till Mora skall den smälta in i samhället och stötta orten. Det ser jag som självklart.
Dalarnas försäkringsbyrå får sponsra vad de vill (de är vädligt nyckfulla prescis som banker), men att någon som bor i Mora sponsrar Leksand är inte acceptabelt. Det tyder på att personen är en utböling som av misstag fått jobb in Mora. När någon flyttar till Mora skall den smälta in i samhället och stötta orten. Det ser jag som självklart.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Slinger:
Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon bilnasare som idag vill sponsra en krona åt nåt håll överhuvudtaget.
Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon bilnasare som idag vill sponsra en krona åt nåt håll överhuvudtaget.
VD'n på Volvo i Mora har tydligen sagt att han inte vill sponsra Mora för att vi åkte ur ES men han vill sponsra Leksand, detta kan man ju fundera över...
Hårdrock!