Inlägg: 1158915
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Mike Skinner:
Det är 100% Stigssons grej, men han har olyckligtvis varit lite Abscent sista tiden.
Det är 100% Stigssons grej, men han har olyckligtvis varit lite Abscent sista tiden.
Är det inte ni kommentatorer höll jag på skriva men moderatorer ska det naturligtvis vara, som ser till att det uppdateras i den här käcka lilla grejen vi har högst upp på sidan? Vi har ju några fler förlängningar att få med tänkte jag...