Inlägg: 1161245
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen:
Uppdatering
20: Almtuna, Bofors, Leksand (bara 2 centrar),O-hamn, S-vall, Troja
19: AIK, Malmö, Örebro (4 målvakter!, i för sig på lån)
18: VIK
17: B-Löven, Växjö
16: MIK (någon på gång?)
15:;
14:
13:
12: Borås (skall det bli nerflytt?)
Intressant att Örebro bunkrar upp med tunga pjäser.
Uppdatering
20: Almtuna, Bofors, Leksand (bara 2 centrar),O-hamn, S-vall, Troja
19: AIK, Malmö, Örebro (4 målvakter!, i för sig på lån)
18: VIK
17: B-Löven, Växjö
16: MIK (någon på gång?)
15:;
14:
13:
12: Borås (skall det bli nerflytt?)
Intressant att Örebro bunkrar upp med tunga pjäser.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen: Borås kan du stryka från listan. De väntar på spelare från sina kompisar i Jönköping och Göteborg.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen: Jag trodde inte att man fick extrapoäng för att ha truppen klar först? Har jag missat nåt?
Uppdatering kommer här. Jag anser att MIK måste börja agera. Det är tre grupper av klubbar, de som agerar (19-21 spelare) och de som är passiva, (12-14 spelare), samt de mitt i mellan (17 spelare). Jag hoppas att ledningen i MIK vet vad de gör.
21 spelare: Almtuna
20 spelare: Bofors, Oskarshamn, Sundsvall, Troja.
19: AIK, Malmö, Leksand
18: -
17: Växjö, Örebro, VIK (ingen målvakt)
16: -
15: -
14: MIK
13: - Björklöven (ingen målvakt)
12: Borås
´