Hakan Olsen: Som jag skrev tidigare ser jag ingen fördel i att vara först med att fylla truppen. Jag känner ingen oro och är övertygad om att vi kommer ha ett fullt och bra lag när vi kommer fram till september.
Inlägg: 1161698
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
Det är väldigt väldigt dålig aktivitet här. Finns det inga rykten på byn? Men se till att håll er till ryktesgradering 1-3.
Det är väldigt väldigt dålig aktivitet här. Finns det inga rykten på byn? Men se till att håll er till ryktesgradering 1-3.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
Låter övertygande och jag hoppas du har rätt, då kan det bli en trevlig TV-säsong.
Låter övertygande och jag hoppas du har rätt, då kan det bli en trevlig TV-säsong.