Inlägg: 1164903
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
MIK 7-1:
Det är många ben i handen. Jag har själv haft en skada av båtbenet och det tog många månader innar det blev bra. Jag är forfarande assysmetrisk när det gäller styrka,
Det är många ben i handen. Jag har själv haft en skada av båtbenet och det tog många månader innar det blev bra. Jag är forfarande assysmetrisk när det gäller styrka,
Så jag förstår om de försöker prioritera den lagdelen.
Hoppas Patrik snabbt kommer tillbaka så han slipper få ett så tråkigt slut på en annars lovande karriär.