LA Kings: Det är nog den mest troliga svaret på frågan att det handlar om ett J20 B som kanske ska spela under Orsas namn eller nåt sånt.
Inlägg: 1173037
Svarskommentarer
Sv: Övrigt
Stigsson: Trodde du var mer insatt Stigge ;.) det skall vara nya J20 laget som man har startat och tagit in på HockeyGym till i år. Detta är ett Mora IK lag och inget annat. Däremot har Orsa startat ett J18 lag så att det skall finnas alternativ för de som inte klarar att komma in på Hockeygym och inte har något lag att spela i.