Bra start för juniorerna med seger på bortais mot Timrå med 4-1.
Inlägg: 1177612
Svarskommentarer
Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:
Var en bra start för våra junisar, hoppas de fortsätter i samma stil mot Modo nu!!
Var en bra start för våra junisar, hoppas de fortsätter i samma stil mot Modo nu!!
Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:
Skoj, det är bra om det informeras utåt om juniorernas resultat. Går det inte att få denna information som förstsida på hemsidan?
Skoj, det är bra om det informeras utåt om juniorernas resultat. Går det inte att få denna information som förstsida på hemsidan?