Inlägg: 1179278
Svarskommentarer
Sv: Visat hockey
Ola:
Vore det inte mer praktiskt att stryka lagen på övre halvan, och kanske också en skock lag i ES, för att öka chansen för Mora att nå ES redan i år..?
Vore det inte mer praktiskt att stryka lagen på övre halvan, och kanske också en skock lag i ES, för att öka chansen för Mora att nå ES redan i år..?
Om man ska minska antalet lag så ska man spela om vilka som ska åka ur. Tycker du att man ska välja vika lag som ska spela i elitserien också?