zeb: BEDRÖVLIGT Mora , hur ni ställer till det , nej, nej , bland dom tre kan ni nog glömma
Inlägg: 1229324
Svarskommentarer
Sv: Mik - Växjö
zeb:
Vi övriga supportrar är supportrar även i motgång, och har mage att prata om Mora i formen av 'vi'. Lite crazy, men så är det.