Inlägg: 1258524
Svarskommentarer
Sv: Kontraktsläget i MIK
MIK 7-1:
Nolander är välkommen, det behövs backar. och även Westerling. Men AIK borde tacka Westerling och ha honom kvar i truppen.
Nolander är välkommen, det behövs backar. och även Westerling. Men AIK borde tacka Westerling och ha honom kvar i truppen.
www.dt.se/sport/hockeyfeber/article627434.ece
Är de här gamla trotjänarna förgamla?
Jonas Westerling
www.dt.se/sport/article627440.ece
Peter Nolander
www.dt.se/sport/article628889.ece