Hakan Olsen: Det ser allt bättre ut på Backsidan , Kan man sen spela fullt ut i 60 min så kommer man att vinna,(kanske mot Rögle)
Inlägg: 1299329
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
zeb:
Jo det se bättre ut nu. Heino blandar och ger, bra saker men en del felbeslut. Något våghalsigt spel från hans sida. Kanadensaren såg stabil och bra ut mot Leksand.
Jo det se bättre ut nu. Heino blandar och ger, bra saker men en del felbeslut. Något våghalsigt spel från hans sida. Kanadensaren såg stabil och bra ut mot Leksand.