Inlägg: 1322571
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
Hakan Olsen: det är väl för sorgligt att se moras b-jun. i FM cup tror inte man vinner en enda match, man har helt klart kommit efter på jun-sidan
Sv: En tråd för allt
Hakan Olsen:
Har väl ingen stil alls, står mest med armarna i kors.
Ser så fruktansvärt oengagerat ut.
Har väl ingen stil alls, står mest med armarna i kors.
Ser så fruktansvärt oengagerat ut.
Något måste ske väldigt snart för att få in energi i laget. Känns väldigt trist att Luleå och Skellefteå ligger högt i ES, med MIK harvar i nedre delen av AS.
HL är ingen muntergök direkt, det kan få vem som helst deppig och tappa energi. jag vet inte vad han har för ledarstil.