Hakan Olsen: Det är han väl värd, man han kan nog inte trolla med knäna
Inlägg: 1348615
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
zeb:
Det är nog många som inte kan trolla med knäna. Det är ett tag sedan jag hörde det lustiga uttrycket. Det ger vissa associationer till benrangel. Är det någon som vet varifrån det kommer?
Det är nog många som inte kan trolla med knäna. Det är ett tag sedan jag hörde det lustiga uttrycket. Det ger vissa associationer till benrangel. Är det någon som vet varifrån det kommer?