Hakan Olsen: Jag tror nog att Moras lilla formtopp tyvärr är över för denna gång ,Man klarar inte av att hålla skärpan uppe tyvär, hoppas jag har fel
Inlägg: 1350819
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
zeb:
Ser inte bra ut 1-3 efter andra, 4-23 i skott! Spelade de mot ett mål? Psyket håller inte. Puh
Ser inte bra ut 1-3 efter andra, 4-23 i skott! Spelade de mot ett mål? Psyket håller inte. Puh