Inlägg: 1359430
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
mattias - 74:
Om jag skall e matchen imorgon så är svaret Nej. Jag har fått nog nu!
mattias - 74:
Om jag skall e matchen imorgon så är svaret Nej. Jag har fått nog nu!
Inte helt i onödan väl? Det är väl kul och se hockey så länge som möjligt :)