Inlägg: 1374896
Svarskommentarer
Sv: Kontraktsläget i MIK
Hakan Olsen: Ja, jag undrar också det. Vad det gäller kanadensaren så verkar han som ni säger ha en fin säsong bakom sig. Frågan är bara vad norska ligan håller för klass? Ni kanske har bättre koll på den ligan?
Varför kommer inga kommentarer om övergångar på MIKs hemsida?