Hakan Olsen: Ja det var länge sedan truppen såg så intresant ut , och så tidigt kan bli riktigt bra det här Jag hoppas väl på Martin men det ser svårt ut att behålla han
Inlägg: 1375485
Svarskommentarer
Sv: Kontraktsläget i MIK
zeb: ja, det ser mycket bättre ut än jag befarade för några veckor sedan vad det gäller lagbygget. Vad tror ni om det här med Skogs?