Hakan Olsen: Ja, det står i DT nu oxå att han är förlorad.
Inlägg: 1376625
Svarskommentarer
Sv: Kontraktsläget i MIK
Känns bittert då MIK för inte så länge sedan spöade Brynäs, nu har de plockat de bästa spelarna. Martin var väldigt ojämn vilket lindrar besvikelsen något. Luleå var också på fallrepet men gick superbra i år, samma sak gäller för Skellefteå. När är det MIKs tur?