Vad tycker ni om att ni har fått Sundström nu då?
Inlägg: 1378315
Svarskommentarer
Sv: Kontraktsläget i MIK
henke1:
riktigt kul, han blir nog en stor tillgång för oss, 4 års es rutin tackar man inte nej till.
sedan e det många som säger att det e en mycket bra spelar, dock att elitseriekostymen var något för stor för honom.
men det fixar sig nog i mora, står inte på förräns han e tillbaka i elitserien igen.
förhoppningsvis med mora ik om nån säsong eller två:)
riktigt kul, han blir nog en stor tillgång för oss, 4 års es rutin tackar man inte nej till.
sedan e det många som säger att det e en mycket bra spelar, dock att elitseriekostymen var något för stor för honom.
men det fixar sig nog i mora, står inte på förräns han e tillbaka i elitserien igen.
förhoppningsvis med mora ik om nån säsong eller två:)