Sv: Match-chat, Timrå-Mora 2/11
3-0, totalt håglöst MIK och nytt timeoutrekord (?) för Harald efter 11.45.
Är detta med att släppa upp motståndarna till tidig ledning en strategi eller bara... slött.
18 insläppta på knappt tio perioder är för mycket.