Sv: Match-chat, Timrå-Mora 2/11
Hade MIK varit ett vanligt hockeylag hade jag sagt "nåja, det är inte borta mot Timrå vi ska ta våra segrar".
Men nu är inte MIK 2004 ett vanligt hockeylag. Så det lär väl bli 3-3 och sudden...