Sv: Match-chat, Timrå-Mora 2/11
Metal Guru:
Instämmer. Men fem inläppta per match oroar lite.
Det är i alla fall tydligen kul hockey just nu, och målvaktsbyte efter fem insläppta funkade ju bra mot Malmö. Fast då hade vi förstås gjort fyra...