Sv: Jävvla Mora. Fy.
Dragan 2k:

Absolut, det är väl moras bekymmer vilka de värvar eller inte, i mina ögon så är det ren och skär avundsjuka, jag hade ju gärna sett hur folket reagerat om det hade varit medias gunstlingar "LEKSAND" som hade värvat dessa spelare ;)