Sv: Mora-Marlmö Matchtråd 27/1
Ingen höjdarmatch direkt. Men de har noll betydelse nu när det blev 3 sköna poäng.
Sen Mikkola var ju riktigt bra idag, kämpade otroligt och fick på ett ruskigt skott. Han såg lite ringrostig ut men det blir ju verkligen bra när han är hel