Sv: Kvällens domare
Stigsson: Låter kanon det. Hoppas och tror att MORA kan vinna ikväll. Skulle vara viktigt med tre pinnar till nu och speciellt mot ett lag som Luleå, som ju är med och nosar oss i baken.